نهضت خدمت‌رسانی و رفع محرومیت‌ها تداوم خواهد داشت

ایسنا/گیلان فرماندار تالش گفت: نهضت خدمت‌رسانی و تلاش شبانه روزی دولت به منظور رفع محرومیت‌ها تداوم خواهد داشت.
ظهر امروز جمعه هجدهم خردادماه، میز خدمت جهادی دستگاه های اجرایی شهرستان، با سخنرانی ایرج مؤذن فرماندار تالش و با حضور مسئولان و مردم در مسجد جامع تالش برگزار شد.

ایرج مؤذن در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت تلاش های بی وقفه شهادت شهدای خدمت و شهید جمهور گفت: دولت سیزدهم نه تنها در عرصه های داخلی کشور بلکه در دیپلماسی و روابط بین المللی با جهان مقتدر و موفق عمل کرده است و سفرای کشورهای مختلف جهان با حضور خود در مراسم تشییع شهدای خدمت این مسئله را اثبات کردند.

فرماندار تالش در ادامه به خدمات ارزنده دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: دولت سیزدهم و در رأس شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی مرد میدان و عمل بودند و رفع کمبودها،توسعه و آبادانی کشور از اولویت های مهم ایشان بود لذا نهضت خدمت رسانی و تلاش شبانه روزی به منظور رفع محرومیت ها تداوم خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در تالش به لزوم توجه ویژه به رضایتمندی شهروندان اشاره کرد و گفت: رضایتمندی مردم از مهمترین اولویت های دولت مردمی بوده و همواره مدیران اجرایی باید به گونه ای عمل کنند تا رضایتمندی را در چهره مردم مشاهده کنیم، لذا تلاش، انسجام و همدلی رمز رسیدن به موفقیت این رضایتمندی برای مردم است.
مؤذن در ادامه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: مردم شهرستان تالش با مشارکت حداکثری خود در انتخابات همیشه در این عرصه سیاسی بسیار مهم کشور تاثیرگزار و پرشور ظاهر شده اند، لذا با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری از مردم ولایتمدار تالش انتظار دارم بیش از گذشته با مشارکت حداکثری خود در انتخابات دسیسه دشمنان را سرکوب کنند.

برگزاری میز خدمت جهادی دستگاه های اجرایی شهرستان به منظور تسهیل در پاسخگویی به مشکلات مردمی نیز از برنامه های محوری این مراسم بود.

همچنین ببینید

چند پیشنهاد ایمنی به پزشکیان

یک کارشناس ایمنی و حریق پیشنهادهایی را در حوزه افزایش ایمنی به دولت جدید ارائه و ابراز امیدواری کرد که از نظرات کارشناسان ایمنی نیز برای پیشگیری از حوادث و خسارات ناشی از آن بهره‌ گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *