محکومیت ۱۰۲ میلیارد ریالی یک شرکت هواپیمایی

تهران – ایرنا – مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران از محکومیت ۱۰۲ میلیارد ریالی یک شرکت هواپیمایی خبر داد و گفت: پرونده گرانفروشی ۴۱۰ عدد بلیت پرواز یک شرکت هواپیمایی به ارزش چهار میلیارد و ۷۲ میلیون ریال در شعبه چهارم تجدیدنظر تعزیرات استان تهران رسیدگی شد.
به گزارش ایرنا از سازمان تعزیرات حکومتی، احمد جعفری نسب اظهار داشت: تعزیرات حکومتی با توجه به سابقه محکومیت قبلی شرکت و مدارک موجود در پرونده تخلف را محرز و علاوه بر ممهور کردن پروانه به مهر تخلف دوم، قطع سهمیه سوخت یارانه‌ای همه پرواز های داخلی و خارجی به استثنای سفرهای زیارتی نجف، کربلا و مشهد مقدس به مدت سه ماه و پلمب و نصب پارچه سر درب شعبه تهران به مدت سه روز، شرکت متخلف را به پرداخت ۱۰۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.
جعفری نسب گفت: این گزارش را واحد بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت پیرامون گرانفروشی یک شرکت هواپیمایی در فروش بلیط پرواز از مبدأ اصفهان به نجف و مبدأ رشت به نجف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *