لزوم اطلاع‌رسانی دقیق از فعالیت‌های ادبی و هنری زنان

معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران خواستار اطلاع‌رسانی و انتشار آمار فعالیت ادبی و هنری بانوان شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ از نمایشگاه کتاب بازدید کرد و در دیدار با یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار اطلاع‌رسانی و انتشار آمار فعالیت ادبی و هنری بانوان شد.
وی با اشاره به اهمیت فعالیت علمی و فرهنگی بانوان در نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: فعالیت‌های بسیار خوبی در زمینه تولید محتوای عمومی و تخصصی در حال انجام است که بسیاری از مردم و مسؤولان از آن آگاهی ندارند و تصور می‌کنند که سهم زنان از بازار نشر و کتاب محدود است، در حالی که آمار موجود عکس این را نشان می‌دهد.
خزعلی ضمن درخواست آمار دقیق و جزئی از فعالیت بانوان در حوزه تولید محتوا و نشر کتاب ادامه داد: فعالیت‌های برابر فرهنگی و هنری بانوان موضوعی است که اطلاع‌رسانی دقیق درباره آن باعث پیشبرد اهداف عالی نظام خواهد شد. بسیاری از مردم از حجم و کیفیت فعالیت بانوان اطلاع کافی ندارند و نمایشگاه کتاب فرصت خوبی برای نمایاندن این موضوع است.
وی ادامه داد: نمایشگاه کتاب برای مردم اهمیت خاصی دارد و بسیاری به صورت خانوادگی به نمایشگاه می‌آیند. من هم همواره به همراه فرزندانم در این نمایشگاه حاضر شده و کتاب‌های مورد علاقه‌ام را تهیه کرده‌ام.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *