قتل یک پدر به علت آبیاری زمین کشاورزی / پسرش مجروح شد

حوادث رکنا: قاتلی که هفته گذشته بر سر زمان استفاده از آب برای انجام آبیاری زمین کشاورزی یک نفر را به قتل رساند، دستگیر شد.
به گزارش رکنا، فرامرز شاکری رئیس پلیس آگاهی استان کردستان گفت: هفته گذشته در درگیری میان دو کشاورز روستای نران شهرستان سنندج، یکی از آنان با اسلحه شکاری دیگری را به قتل رساند و پسر مقتول را نیز زخمی کرده بود.
رئیس پلیس آگاهی استان کردستان افزود: بر اساس تحقیقات اولیه و اعتراف صریح قاتل ، درگیری بر سر زمان استفاده از آب برای انجام آبیاری زمین کشاورزی بوده است.
وی بیان کرد: پس از اطلاع از این قتل، ماموران نیرو انتظامی بلافاصله در مدت زمان کوتاهی در محل حاضر و پس از هماهنگی با مراجع قضائی و با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات تخصصی پلیسی، قاتل را در مخفیگاه دستگیر کردند.
شاکری با اشاره به اینکه مقتول ۶۷ سال سن داشت خاطر نشان کرد: قاتل توسط مأمورین دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری مورد استفاده در قتل نیز از مخفیگاه آنان کشف گردید.
وی بیان کرد: قاتل پس از دستگیری، در تحقیقات پلیسی به بزه ارتکابی خود در تیراندازی منجر به قتل اقرار کرده و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *