فوت یک نفر در حادثه سقوط جرثقیل

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: بر اثر سقوط جرثقیل به درون گودبرداری در منطقه زعفرانیه یک نفر جان خود را از دست داد.
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: ساعت ۱ و ۳۲ دقیقه بامداد امروز سقوط یک دستگاه جرثقیل به داخل محل گودبرداری به آدرس زعفرانیه به آتش نشانی اعلام شد.
وی گفت: بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شوند که در محل مشاهده شد که گودبرداری به عمق بیش از ۳۰ متر مربع انجام شده است و دو دستگاه بیل مکانیکی در کف گودبرداری در حال کار بودند و یک دستگاه جرثقیل کوچک در لبه گودبرداری، خاک‌هایی که در پایین جمع آوری می‌شد را به بالا می‌کشید.
ملکی اظهار کرد: به دلیل نقص در جرثقیل در حال کار در لبه گودبرداری، جرثقیل به پایین سقوط می‌کند و اپراتور آن که مرد جوان ۲۵ ساله بود در حین سقوط به بیرون پرتاب می‌شود.
وی گفت: متاسفانه در اثر این حادثه اپراتور جرثقیل جان خود را از دست می‌دهد و یکی از رانندگان بیل مکانیکی زمانی که صحنه را می‌بیند سریعا از وسیله خود پیاده می‌شود و فاصله می‌گیرد.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *