طوفان گرد و خاک دید رانندگان در جاده سرخس را کاهش داد

بر اساس هشدار هواشناسی، هم اکنون استان تحت تأثیر وزش باد و در نواحی مستعد طوفان و گرد و خاک قرار دارد که طی امروز این پدیده شدیدتر شده و ضمن کاهش کیفیت هوا، کاهش میدان دید در جاده‌ها را نیز باعث خواهد شد.رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در جاده سرخس -مشهد، موجب کاهش دید رانندگان شده است.
به گزارش مهر، یوسف بنی اسدی اظهار کرد: هم اینک بارش برف در جاده سر ولایت به فیروزه موجب لغزندگی سطح این جاده شده است.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: وزش باد شدید و کولاک جاده قوچان- سبزوار در محدوده سه راه چکنه تا سبزوار و جاده قوچان -درگز در محدوده «رهورد» موجب لغزندگی سطح این مسیرها شده است.
وی ادامه داد: بر اساس هشدار هواشناسی، هم اکنون استان تحت تأثیر وزش باد و در نواحی مستعد طوفان و گرد و خاک قرار دارد که طی امروز این پدیده شدیدتر شده و ضمن کاهش کیفیت هوا، کاهش میدان دید در جاده‌ها را نیز باعث خواهد شد.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *