شهادت 5 مدافع امنیت در حمله تروریستی به جنوب سیستان و بلوچستان / یک نفر گروگان گرفته شد + جزییات و فیلم

حوادث رکنا: پنج نیروی مدافع امنیت در حمله تروریستی به 2 نقطه جنوب سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند.

به گزارش رکنا، یک سرباز، یک پاسدار و یک بسیجی طرح امنیت و ۲ مامور انتظامی نیز در چابهار از شهدای شامگاه چهارشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان هستند.
8 نفر از تروریست ها به هلاکت رسیدند.
درگیری ها در سه نقطه بلوچستان در شهرستان‌های سرباز، راسک و چابهار ادامه دارد و تروریست‌ها در محاصره کامل نیروهای مدافع امنیت قرار دارند.
به گفته معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور عملیات همزمان تروریست‌ها در چابهار و راسک با مقابله نیروهای امنیتی و انتظامی با شکست مواجه شده است گفت: چهار تروریست هم اینک در محاصره نیروهای امنیتی قرار دارند و یک شهروند نیز به گروگان گرفته شده است.
سید مجید میراحمدی روز پنجشنبه درباره آخرین جزئیات درگیری در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در راسک تروریست‌ها به طور صددرصد به شکست کامل رسیدند و در محاصره نیروهای امنیتی هستند.
وی افزود: روریست هایی هم که به مقر سپاه در چابهار حمله کردند با شکست مواجه و به ساختمان مجاور پناهنده شدند و چهار تروریست در محاصره قرار دارند.
میراحمدی گفت: تروریست ها یا کشته شدند و یا در محاصره نیروهای امنیتی هستند.
وی بیان کرد: تروریست‌ها یک نفر از شهروندان چابهار را به گروگان گرفته‌اند که عملیات نیروهای امنیتی برای حفظ جان این گروگان با احتیاط کامل انجام می‌شود.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *