شرط زیبای برای بخشیدن یک اعدامی در قزوین

حوادث رکنا: زندانی محکوم به مرگ در قزوین با رضایت اولیای دم و به حرمت حضرت زهرا(س) بدون هیچ چشمداشتی از مجازات قصاص رهایی یافت.
به گزارش رکنا، فرهاد بهرامی، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی درباره این پرونده گفت: در جلسات شورای حل اختلاف زندان که با وساطت مددکاران و اعضای گروه صلح و سازش برگزار شد، در نهایت با تلاش مسئولان زندان مرکزی و تشکیل جلسات مکرر صلح و سازش، خانواده اولیای‌دم به حرمت حضرت زهرا(س) از حق شرعی و قانونی خود گذشتند و رضایت خود را اعلام کردند. این متهم ۲۵ ساله که در سال ۱۳۹۸ به قصاص محکوم شده بود، بعد از ۴ سال حبس با اعلام گذشت اولیای‌دم از قصاص رهایی یافت.
بهرامی در پایان ضمن قدردانی از اقدام خداپسندانه اولیای‌ دم گفت: نکته قابل توجه پرونده، اظهار ادب و ابراز ارادت ولی‌دم به ساحت قدسی حضرت زهرا(س) بود که موجب شد محکوم بدون پرداخت هیچ وجه مابه‌ازایی از قصاص رهایی یابد.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *