سینما‌ها ۲۵ خرداد تعطیل شدند

سینما‌های سراسر کشور به مناسبت شهادت امام محمد باقر (ع) در روز جمعه ۲۵ خردادماه از صبح تا ساعت ۱۸ تعطیل هستند و اکرانی نخواهند داشت.
سینما‌های سراسر کشور به دلیل شهادت امام محمد باقر (ع) جمعه ۲۵ خرداد از صبح تا ساعت ۱۸ تعطیل هستند. بخوانید… سینماهای کشور در ۱۴ و ۱۵ خرداد تعطیل است تعطیلی چند ساعته سینما‌ها در ۷ بهمن سینماهای کشور این هفته از چه روزی تعطیل می‌شوند؟
به گزارش ایرنا، سینما‌های سراسر کشور به مناسبت شهادت امام محمد باقر (ع) در روز جمعه ۲۵ خردادماه از صبح تا ساعت ۱۸ تعطیل هستند و اکرانی نخواهند داشت.
هفته گذشته نیز دو روز به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد فعالیت سینما‌ها متوقف شده بود و پس از آن سینما‌ها تا جمعه صبح به فعالیت خود ادامه دادند. پس از دو روز فعالیت، جمعه هفته گذشته نیز به مناسبت شهادت امام محمد تقی (ع) سینما‌ها تا ساعت ۱۸ تعطیل بودند و فعالیت آن‌ها متوقف بود.
این هفته نیز سینما‌ها تا صبح جمعه فعالیت می‌کنند و پس از آن تا ساعت ۱۸ اکرانی نخواهند داشت.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *