سرمایه انسانی اصلی ترین سرمایه هر کشور است

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه اصلی ترین سرمایه هر کشور سرمایه انسانی است گفت: تفاوت اساسی بین سرمایه انسانی و نیروی انسانی وجود مهارت است.
به گزارش ایسنا، علیرضا کریمیان در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با بیان اینکه بهترین مکان برای تربیت سرمایه انسانی آموزش و پرورش است گفت: امروز آموزش و پرورش پرچم دار این امر مهم بوده و با توجه به اینکه دارای مأموریت‌های مختلف است، شاید نتواند به تنهایی این مأموریت ها را انجام دهد.
وی با بیان اینکه حضور خیرین مدرسه ساز، مصداق حضور و مشارکت مردم در مأموریت‌های آموزش و پرورش است افزود: امروز شاهد احداث بناهای مختلف آموزشی توسط خیرین هستیم.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه خیرین با کار خیرشان به آموزش و پرورش، آینده کشور و سرمایه انسانی خدمت می‌کنند ادامه داد:  شما فقط یک بنا تاسیس نمی‌کنید بلکه شما در کنار برپایی یک ساختمان آموزشی، یک فرهنگ را گسترش می‌دهید، شما خیرین معلم هستید و کار فرهنگی برپا می‌کنید و دانش آموزان با حضور در مدرسه  کار خیر را پیش از آموزش دروس یاد می‌گیرند.
در ادامه، مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز با بیان اینکه به نیابت از دو میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموزان در استان تهران از خیرین سپاسگزاری می‌کنم، گفت: از  آموزش و پرورش استان تهران هم تشکر می‌کنم. احساس ما به سازمان نوسازی مدارس تهران این است که سازمان نوسازی خود خیری در زمینه مدرسه سازی است.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *