سرقت مسلحانه با اسلحه قلابی در میدان غیاثی تهران / تعقیب و گریز طولانی بود

حوادث رکنا: سارق سابقه دار موتورسیکلت دستگیر شد.
سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ، ماموران کلانتری 114 غیاثی حین گشت زنی در خیابان خاوران تهران  بودند که به یک موتورسیکلت با پلاک مخدوش و راکب آن مشکوک شدند.
سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم بلافاصله پس از مشاهده خودرو گشت پلیس متواری شده و ماموران پلیس دستور ایست را صادر  کردند ولی متهم بدون توجه به دستورات پلیسی به فرار خود ادامه داد. پس از مدتی تعقیب و گریز ماموران با ایجاد طرح مهار موفق به متوقف نمودن موتورسیکلت و دستگیری سارق شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از استعلام از پلاک موتور، مشخص شد که موتور سرقتی می باشد و همچنین در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه سلاح کمری تقلبی کشف شد. ماموران متهم را به همراه موتورسیکلت سرقتی به کلانتری منتقل نمودند.
سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه متهم 46 ساله در تحقیقات پلیسی به 5 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: سارق برای روند رسیدگی قانونی به پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.
سرهنگ بهرامی در پایان به شهروندان توصیه کرد، هنگام پارک کردن موتورسیکلت در معابر حتما از قفل های ایمنی استفاده نمایند و موتورسیکلت های خود را به دزدگیر مجهز کنند.

همچنین ببینید

چند پیشنهاد ایمنی به پزشکیان

یک کارشناس ایمنی و حریق پیشنهادهایی را در حوزه افزایش ایمنی به دولت جدید ارائه و ابراز امیدواری کرد که از نظرات کارشناسان ایمنی نیز برای پیشگیری از حوادث و خسارات ناشی از آن بهره‌ گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *