سازمان هواشناسی از آسمان صاف و جو پایدار در بیشتر مناطق کشور و افزایش دما طی ۳ روز آینده خبر داد و اعلام کرد که سامانه بارشی جدید، روز شنبه ۲۱ بهمن وارد کشور می‌شود.

سامانه بارشی جدید شنبه وارد کشور می‌شود

سازمان هواشناسی از آسمان صاف و جو پایدار در بیشتر مناطق کشور و افزایش دما طی ۳ روز آینده خبر داد و اعلام کرد که سامانه بارشی جدید، روز شنبه ۲۱ بهمن وارد کشور می‌شود.به گزارش ایلنا، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد تا روز شنبه ۲۱ بهمن در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود و طی این مدت افزایش نسبی دما پیش‌بینی شده است.
اما بعد از ظهر شنبه سامانه بارشی جنوب غرب کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در استان‌های کردستان، کرمانشاه و نیمه شمالی ایلام بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده است.
روز یکشنبه هفته آینده سامانه بارشی ضمن تقویت علاوه بر استان‌های مذکور در خوزستان، در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و نیمه غربی فارس نیز فعال خواهد بود.
براساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز و فردا خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و طوفانی خواهد بود.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *