مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با بیان این که ساختمان خوابگاه آکادمی فوتبال تکمیل شده است و منتظر وصل انشعاب برق و گاز هستیم، گفت: بهره‌برداری از این ساختمان طی روزهای آتی انجام می‌شود.

ساختمان خوابگاه آکادمی فوتبال آماده بهره‌ برداری است

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با بیان این که ساختمان خوابگاه آکادمی فوتبال تکمیل شده است و منتظر وصل انشعاب برق و گاز هستیم، گفت: بهره‌برداری از این ساختمان طی روزهای آتی انجام می‌شود.به گزارش ایلنا، مسعود حق‌لطفی با بیان این که سازمان عمرانی مناطق به عنوان بازوی اجرایی معاونت عمرانی و شهرداری تهران در اجرای پروژه‌های ساختمان در حال ایفای نقش است، گفت: طبق برنامه‌ای که ما تا آخر سال پیش‌بینی کردیم، اتمام پروژه یاورشهر ۹ جز کارهای اولویت‌دار بود که انجام شد.
وی افزود: پروژه پارکینگ مینابی در منطقه ۱۵ نیز در بافت فرسوده واقع شده است که تا حدود یک ماه دیگر آماده خواهد شد. این پارکینگ ظرفیت پارک ۴۵۲ خودرو دارد. همچنین ساختمان خوابگاه آکادمی فوتبال نیز تکمیل شده است و منتظر وصل انشعاب برق و گاز هستیم و بهره‌برداری از آن طی روزهای آتی انجام خواهد شد.
براساس گزارش پایگاه خبری شهر، حق‌لطفی در پایان خاطرنشان کرد: خانه شیخ زاهد در منطقه ۱۲ هم آماده بهره‌برداری است و شهرداری منطقه قرار است که برق و گاز آن را وصل کند.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *