رییس سازمان محیط زیست: راه‌یابی ایران به فینال جام ملت‌های آسیا قطعی است

علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه به عملکرد شیربچه‌های ایران و تعصبی که اعضای تیم ملی فوتبال به کشور خود دارند، در این دوره از رقابت‌ها پس از غلبه بر قطر به فینال رسیده و قهرمان می‌شوند.ایرنا: رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه به عملکرد شیربچه‌های ایران و تعصبی که اعضای تیم ملی فوتبال به کشور خود دارند، در این دوره از رقابت‌ها پس از غلبه بر قطر به فینال رسیده و قهرمان می‌شوند.
علی سلاجقه روز چهارشنبه – ۱۸ بهمن ماه – پس از جلسه هیأت وزیران و در حیاط دولت به خبرنگاران درباره موفقیت‌های اخیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به شرایط تیم ملی و عملکرد شیربچه‌های ایران و تعصبی که اعضای تیم ملی فوتبال به کشور خود دارند، تیم ملی فوتبال ایران در این دوره از رقابت‌ها پس از غلبه بر قطر به فینال رسیده و قهرمان می شود. خرید بلیط هواپیما از 900 ایرلاین معتبر دنیا خرید بلیط تبلیغ
رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور درباره اینکه گلزن یا گلزنان تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر، کدامیک از بازیکنان خواهند بود، افزود: به طور قطع مهاجمان تیم ملی موفق به گلزنی خواهند شد و پس از سال ها سبب حضور ما در فینال جام ملت‌های آسیا و پس از آن قهرمانی می‌شوند.
همچنین پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما با تاکید بر اینکه این سازمان همانند شب‌های گذشته پخش پوشش زنده مسابقه ایران و قطر را انجام خواهد داد، برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.
تیم ملی فوتبال ایران امروز چهارشنبه و از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برابر قطر، میزبان مسابقات صف آرایی می کند و در صورت پیروزی به فینال این دوره از مسابقات خواهد رسید.
شب گذشته نیز تیم ملی فوتبال اردن با برتری ۲ بر صفر برابر کره جنوبی، برای نخسیتن بار در تاریخ این کشور به فینال جام ملت‌های آسیا رسید.

همچنین ببینید

چرا مجرمان “جرائم خشن” ابایی از تکرار جرم خود ندارند؟!

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: رئیس دستگاه قضا بارها تأکید کرده‌ که قضات و دادستان‌ها در مورد جرایم خشن به‌هیچ وجه ارفاقی نداشته باشند زیرا برخورد قاطع باعث کاهش اینگونه جرایم و ارعاب مجرمین می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *