دستگیری 2 نفر سارق و کشف 8 فقره انواع سرقت

رکنا : جانشین فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری 2 نفر سارق و کشف 8 فقره انواع سرقت ها دراین شهرستان خبر داد.
به گزارش رکنا : سرهنگ “واحد مظفری” ، بیان کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد در سطح شهرستان موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 11 این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 11 با گشت زنی‌های هدفمند و نامحسوس در نقاط جرم خیز و حاشیه‌ای شهر و اقدامات فنی و پلیسی و بررسی سوابق مجرمان، موفق به شناسایی و دستگیری 2 سارق سابقه دار شدند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهمان در تحقیقات اولیه به 8 فقره سرقت از مغازه، منزل، دوچرخه و سایر عناوین اقرار کردند، گفت: سارقان پس از بازسازی صحنه های سرقت تحویل مرجع قضایی ذی صلاح شدند.
سرهنگ مظفری در خاتمه از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی، سریعاً با 110 تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
خبرنگار علی رنجکش

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *