دستگیری سارق حرفه در عملیات تعقیب و گریز تهران + جزئیات

حوادث رکنا: سارق حرفه ای و سابقه دار منازل در محدوده تهرانپارس دستگیر شد.
به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با گزارش یکی از شهروندان مبنی بر سرقت منزل وی در محدوده تهرانپارس در چهاردهم فروردین ماه امسال، ماموران کلانتری 126 تهرانپارس دست به کار و سراغ فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته در محل سرقت رفتند و موفق به شناسایی سارق شدند.
وی افزود: پانزدهم فروردین ماه، ماموران گشت کلانتری 126 تهرانپارس طی گشتزنی های خود با سارق مذکور رو در رو شدند اما سارق با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که در یک عملیات تعقیب و گریز  پس از طی مسافت کوتاهی دستگیری شد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری 126 تهرانپارس به جرم خود و 20 فقره سرقت مشابه در محدوده تهرانپارس اعتراف کرد و اقرار داشت که از منزل شاکی 2 عدد پمپ دینام کولر، یک دستگاه جوش، سنگ فرز، رینگ و لاستیک، یک دستگاه هیلتی مجموعا با ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال را با شکستن قفل انباری به سرقت برده است.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *