دستگیری باند سارقان مسلح طلافروشان کیفی در کهگیلویه و بویراحمد

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۴ نفر سارق مسلح و ۴ نفر مالخر طلافروش کیفی در محورهای مواصلاتی استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
به گزارش رکنا،سردار “کیقباد مصطفایی” در بیان جزئیات این خبر افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه از طلافروشان کیفی در محور های مواصلاتی استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد موضوع، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.
وی اظهارکرد: مأموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده ۴ نفر از سارقان مسلح به همراه ۴ مالخر را شناسایی و طی یک عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد  تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی طلا و جواهرات مسروقه، ۲ دستگاه خودرو سواری، یک قبضه اسلحه کلت کمری و مقادیر قابل توجهی مهمات جنگی اسلحه کلاشینکف کشف و ضبط کردند.
سردار مصطفایی عنوان کرد: متهمان در بازجوئی های اولیه به ۳ فقره سرقت طلافروشی در محور های مواصلاتی استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد اعتراف کردند.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو ها نیز به پارکینگ منتقل شدند، بیان کرد: مردم باید پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

همچنین ببینید

خیابان ولیعصر برای تردد خودرو‌ها آماده می‌شود

معاون اجرایی شرکت فنی و مهندسی شهر تهران از بکارگیری همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکل فرو نشست زمین در خیابان ولیعصر خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *