دختران ایرانی پرچمدار میراث اسلام هستند

فرماندار تهران در مراسم روز دختر گفت: دختران عفیفه ایران اسلامی، پرچمداران تمدن نوین اسلامی هستند.
به گزارش خبرگزاری مهر، دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد پربرکت حضرت معصومه (س) در آستان مقدس امامزاده علی اکبر (ع) روستای پلائین بخش آفتاب ویژه مراسم روز دختر برگزار شد.
در این مراسم احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران با اشاره به اجرای برنامه‌های شاد و تکریم جایگاه دختران طراز انقلاب اسلامی، گفت: دختران ایران اسلامی نگهبانان میراث اسلام (حجاب) هستند.
وی افزود: در این مراسم الگو بگیریم از منش و نگاه حضرت معصومه (س) و بدانیم دختران عفیفه ایران همیشه سربلند و پرچم داران تمدن نوین اسلامی در جهان هستند.
معاون استاندار تهران در ادامه ضمن تقدیر از مسئولان برگزار کننده مراسم جشن روز دختر و میلاد پرنور حضرت معصومه (س)، ادامه داد: از مسئولان برگزار کننده اعم از شوراهای اسلامی شهر، شهرداری منطقه ۱۹، بخشداری و شورای روستای پلائین و آموزش و پرورش که در همه صحنه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، حضور پررنگی دارند؛ تقدیر و تشکر می‌کنم.
فرماندار تهران همچنین در پایان با تبریک روز هلال احمر و روابط عمومی خاطرنشان کرد: روز روابط عمومی را خدمت روابط عمومی‌های حاضر در جلسات که پرتلاش در پشت لنز دوربین‌ها عکس‌های ماندگار می‌گیرند و با قلم شأن وقایع را از تحریف نجات می‌دهند نیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.
در پایان این مراسم از جایگاه پدر شهید آرمان علی وردی از شهدای والامقام غیرت و امنیت ایران اسلامی با اهدای لوح سپاس توسط معاون استاندار و فرماندار تهران تقدیر شد.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *