معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور از حضور بیش از ۳۰۰ نفر از نخبگان و ممتازین قرآنی در سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

حضور بیش از ۳۰۰ نفر از نخبگان و ممتازین قرآنی در مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان نیرو‌های مسلح

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور از حضور بیش از ۳۰۰ نفر از نخبگان و ممتازین قرآنی در سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.سرتیپ دوم پاسدار”محمد بهرامی” در روز پایانی سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان نیرو‌های مسلح به میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در مشهد مقدس برگزار شد ضمن تبریک این موفقیت بزرگ که برای نخستین بار توسط انتظامی کشور به دست آمده است، اظهار داشت: این موفقیت بزرگ که با عنایت خداوند متعال به دست آمد حاصل تدابیر و حمایت‌های بی شائبه فرمانده محترم کل انتظامی کشور و ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی است که با شناسایی نخبگان قرآنی و برنامه ریزی و آموزش‌های مستمر و کاربردی امروز به ثمر نشست و بالاترین مقام قرآنی نیرو‌های مسلح را عاید انتظامی جمهوری اسلامی ایران کرد.
این مقام مسئول ادامه داد: به زعم داوران و کارشناسان قرآنی، انتظامی کشور پیشرفت چشم‌گیری در این دوره از مسابقات از خود نشان داد و با درخشش مسابقه دهنده خود به مقام نخست رسید.
بهرامی با نگاهی به نتایج تاریخچه برگزاری این مسابقات اعلام کرد: در این دوره از مسابقات، انتظامی جمهوری اسلامی ایران مقام نخست تیمی قرار گرفت که تاکنون به این موفقیت دست نیافته بود.
این مقام انتظامی در ادامه افزود: در این دوره از مسابقات بیش از ۳۰۰ نفر از نخبگان و ممتازین قرآنی نیرو‌های مسلح در حضور داشته اند و همگی با تمرین و برنامه ریزی یک ساله پا به این دوره از مسابقات گذاشته بودند و از سطح بالایی برخوردار بودند که این مسابقات در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، ۱۵ جزء، ۱۰ جزء، ۵ جزء و ۳جزء و همچنین قرائت تحقیق، ترتیل، اذان و درک مفاهیم سطح ۱ و ۲ برگزار شد.
سردار بهرامی همچنین در خصوص داوری مسابقات گفت: داوران و اساتید بین‌المللی قرآن کریم کشورمان این دوره از مسابقات را داوری کردند.
معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پایان در خصوص دلایل ارتقاء سطح مسابقات و نتایج درخشان انتظامی کشور که منجر به کسب رتبه فاخر و ممتاز اول گردید، گفت: این موفقیت در انتظامی کشور حاصل اجرای رهنمود‌های ریاست سازمان عقیدتی سیاسی و تاکیدات مستمر و نظارت مستقیم وی بر روند اجرای آموزش‌های لازم و تخصصی، برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای قاریان و حافظان، داشتن برنامه مدون و شناسایی و پرورش استعداد‌های درخشان قرآنی است.
منبع: روابط عمومی پلیس

همچنین ببینید

چرا حس می‌کنیم هوا از صبح گرم‌ است؟

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به افزایش میانگین دما در بیشتر نقاط کشور نسبت به شرایط نرمال گفت: با افزایش قابل ملاحظه کمینه دما مواجه هستیم بنابراین از ابتدای صبح، روز را با دمای احساسی بالاتری آغاز می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *