حریق و انفجار گاز در اهواز ۸ مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مصدوم شدن هشت نفر در سه حادثه حریق و انفجار گاز خبر داد.
به گزارش رکنا، عارف شرهانی اظهار کرد: در حادثه حریق  منزل مسکونی که ساعت ۱۷:۲۵ امروز (۴ اردیبهشت‌ماه) در  منطقه شکاره ۲ اهواز رخ داد دو مرد ۵۱ و ۲۷ ساله و یک زن ۲۹ ساله مصدوم شدند.
وی با اشاره به اعزام یک دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه، افزود:  یک مصدوم این حادثه توسط آمبولانس ۱۱۵ و دو مصدوم دیگر توسط وسیله شخصی به بیمارستان طالقانی اهواز انتقال یافتند.
شرهانی گفت: در حادثه انفجار گاز نیز که امروز در شرکت تخت فشار آریانا (زیر نظر شرکت دعبل خزایی) رخ داد، چهار مرد ۳۵، ۳۴، ۴۱ و ۲۹ ساله مصدوم شدند. مصدومان این حادثه توسط آمبولانس شرکت دعبل خزایی به بیمارستان طالقانی انتقال یافتند.
وی افزود: در حادثه حریق منزل مسکونی نیز که ساعت ۱۷:۴۵ در کوی علوی خیابان سروش نبش شبنم اهواز رخ داد، یک مرد ۶۰ ساله مصدوم شد که توسط امبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طالقانی انتقال یافت.

همچنین ببینید

افزایش ۲۶۷ هکتاری جنگل‌های حرا در جنوب کشور/مراقب معجزه طبیعت باشیم

تهران- ایرنا- سال گذشته ۳۰۰ هزار اصله نهال حرا در زیستگاه‌های تحت مدیریت و حساس ساحلی غرس شد که در نتیجه آن مساحتی حدود ۲۶۷ هکتار بر وسعت زیستگاه‌های مذکور در استان‌های بوشهر، سیستان و بلوچستان و خوزستان افزوده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *