جریمه 24 میلیاردی برای قاچاقچیان سوخت در سیرجان

رکنا: دو قاچاقچی طلا و سوخت جریمه میلیاردی شدند.
به گزارش رکنا؛  مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از دریافت  ۱۳ و ۱۱ میلیارد ریال جریمه از دو  قاچاقچی طلا و سوخت در شهرستان سیرجان خبر داد.
ارسلان میری بیان کرد: به پرونده نگهداری ۶ سرویس طلای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال در شعبه بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی  سیرجان  رسیدگی شد.
وی  ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده  پس از بررسی با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی و اسناد گمرکی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط طلاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد و با قطعی شدن حکم و پیگیری شعبه اجرای احکام ۱۳ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال جریمه دریافت شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان اظهارکرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیرجان این تخلف را هنگام بازرسی از یک واحد طلافروشی کشف و گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *