جاده کرج- چالوس لغزنده است/ رانندگان با احتیاط برانند

رئیس پلیس راه البرز از بارش برف در جاده کرج – چالوس در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست قبل از سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.ایسنا: رئیس پلیس راه البرز از بارش برف در جاده کرج – چالوس در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست قبل از سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.
سرهنگ پیمان کرمی روز سه شنبه ۱۷ بهمن اظهار کرد: اکنون از تونل یک تا کندوان شاهد بارش برف هستیم که سبب لغزندگی سطح این محور‌ها شده است. خرید بلیط هواپیما از 900 ایرلاین معتبر دنیا خرید بلیط تبلیغ
وی اضافه کرد: با توجه به این شرایط رانندگان باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ و بهمن وجود دارد، پرهیز کنند.
کرمی همچنین از وضعیت ترافیک در آزادراه تهران – کرج – قزوین در محدوده این استان خبر داد و گفت: ترافیک در آزادراه کرج -قزوین حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و در آزادراه کرج – تهران از پل فردیس تا کلاک و در ادامه در محدوده گرمدره کرج سنگین است.
رئیس پلیس راه البرز اظهار کرد: اطمینان از سلامت فنی خودرو‌ها و همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است، رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.
وی افزود: همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.
کرمی بیان کرد: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در راه‌های استان مستقر شده است.

همچنین ببینید

چند پیشنهاد ایمنی به پزشکیان

یک کارشناس ایمنی و حریق پیشنهادهایی را در حوزه افزایش ایمنی به دولت جدید ارائه و ابراز امیدواری کرد که از نظرات کارشناسان ایمنی نیز برای پیشگیری از حوادث و خسارات ناشی از آن بهره‌ گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *