تکذیب انتشار مصاحبه فرمانده انتظامی کل کشور در خصوص طرح نور۲

تهران – ایرنا – مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کل کشور در اطلاعیه‌ای خبرِ منتشره در خصوص طرح نور ۲ و مصاحبه سردار رادان در فضای مجازی و سکوهای رسانه‌ای خارج از کشور را تکذیب و فاقد صحت دانست.
به گزارش ایرنا از پلیس، در این اطلاعیه آمده است: در پیِ انتشار خبر با موضوع مصاحبه سردار رادان در خصوص اجرای طرح نور۲ در سواحل؛ به اطلاع هموطنان می‌رساند که خبرِ فوق جریان سازیِ رسانه‌ای از طرفِ شبکه‌هایِ معاندِ بوده و فاقدِ صحتِ خبری و رسانه‌ای است.
فرمانده انتظامی کل کشور امروز و در تداومِ گسترش ِ دیپلماسی ِ انتظامی در دیدار با تسوکادا تاماکی سفیر ژاپن در ایران بر توسعه و روابط دو جانبه و گسترش همکاری‌هایِ پلیسیِ دو کشور ایران و ژاپن به ویژه در عرصه مبارزه با موادمخدر تاکید کردند.
در پایان این اطلاعیه آمده است که شهروندانِ عزیز اخبار و رویدادهایِ پلیسی را صرفا از وبگاه خبرگزاری پلیس به نشانی www.police.irو شبکه‌هایِ مجازیِ مرتبط دنبال نمایند.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *