توقیف بیش از ۸۰۰ وسیله نقلیه مسروقه یا تحت تعقیب در تهران

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از توقیف ۸۰۰ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه یا تحت تعقیب در پایتخت طی ۷ روز گذشته خبر داد.به گزارش ایسنا، سردار سلمان آدینه وند با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در پایتخت گفت: ماموران یگان امداد تهران بزرگ طی هفت روز گذشته و در جریان اجرای این طرح  ١٤ دستگاه خودرو و شش دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند.
وی ادامه داد:‌ همچنین ماموران یگان امداد، ١٢٦ دستگاه موتورسیکلت و ٦٦١ دستگاه خودرو که تحت تعقیب قرار داشته و دستور توقیف برایشان صادر شده بود، شناسایی و توقیف کردند.
فرمانده یگان امداد تهران بزرگ با تاکید بر اینکه طرح‌های پلیس همچنان در این خصوص ادامه خواهد داشت، گفت: لازم است که مردم عزیز نیز با پلیس همکاری داشته باشند. مردم می‌توانند هم ایمنی و امنیت خودرو و محل زندگی و کار خود را ارتقا دهند و هم در صورت مشاهده موارد مجرمانه و مشکوک حتما با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و این موارد را اطلاع‌رسانی کنند.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *