تصادف مرگبار پراید با موتور سیکلت/ خودرو سرعت مطئمنه نداشت

حوادث رکنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: بر اثر ناتوانی راننده خودرو پراید در کنترل وسیله نقلیه خود به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و برخورد با یک دستگاه موتورسیکلت، یک نفر کشته ویک نفر مصدوم شد.
به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ علی اصغر زارع بیان داشت: حوالی ساعت 22 شب گذشته در پی اعلام به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد حادثه رانندگی در محدوده پل خورزوق، بلافاصله ماموران پلیس به همراه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.
وی در ادامه افزود: با حضور کارشناسان پلیس راهور و پس از بررسی دقیق صحنه مشخص شد راننده خودرو پراید براثر تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه خود، با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد که در این تصادف سرنشین موتورسیکلت در دم جان خود را از دست داده و راننده موتورسیکلت نیز مجروح و به بیمارستان منتقل می شود.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطر نشان کرد: تمامی رانندگان وسایل نقلیه موظف به رعایت قوانین و مقررات رانندگی هستند و کارشناسان پلیس راهور بدون کوچکترین اغماضی با هرگونه تخلفی به ویژه تخلفاتی که در وقوع تصادفات جرحی و فوتی تاثیرگذار باشند برخورد قانونی خواهند کرد.
اصفهان/ بهمن راعی

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *