فرماندار تهران در نشست شورای آموزش و پرورش گفت: تشکیل شوراهای آموزش و پرورش گام موثری در جهت تحقق و پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت است.

تشکیل شوراهای آموزش و پرورش گام موثری در جهت تحقق و پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت است

فرماندار تهران در نشست شورای آموزش و پرورش گفت: تشکیل شوراهای آموزش و پرورش گام موثری در جهت تحقق و پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت است.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری تهران به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، نشست شورای آموزش و پرورش شهر تهران روز یکشنبه ۲۰ خرداد ماه با حضور احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران، علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید یداله شیرمردی نماینده امام جمعه تهران و اعضای شورا، مدیران مناطق و شرکای آموزش و پرورش شهر تهران، در سالن شهید سلیمی جهرمی برگزار شد.

در این نشست، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران ضمن اشاره بر اهداف تشکیل شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: تشکیل شوراهای آموزش و پرورش به عنوان یکی از ارکان مترقی نهاد آموزش و پرورش در راستای بهره گیری از خرد جمعی، ایجاد زمینه و بستر مناسب برای جلب مشارکت های مردمی و نیز به کارگیری تمامی قابلیت ها و ظرفیت های منطقه ای و استانی، گام موثری در جهت تحقق و پیشبرد اهداف و ایجاد تسهیل در اجرای برنامه های نظام تعلیم و تربیت به شمار می رود‌.

قیومی با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش یک مجلس راهبردی – تخصصی است که می توان از آن بعنوان بازوی توانمند تعلیم و تربیت یاد کرد، افزود: این شورا در کنار مسوولان یک تکیه‌گاه قابل اتکاست که باید از ظرفیت آن برای تعالی تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش نسل جوان استفاده شود، اعضای این شورا باید با بررسی کامل نقاط ضعف و قوت مسائل فرهنگی و پرورشی با تصمیم‌گیری قوی و منطقی متکی به علم و آموزه‌های دینی برای تحقق اهداف عالیه آموزش و پرورش بیش از گذشته نقش‌آفرینی کنند.

فرماندار تهران در پایان افزود: استفاده از ظرفیت و توانمندی دانش آموزان، برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و تربیتی را جذاب می کند و دانش آموزان در تمام جنبه ها رشد یافته و زمینه اجرایی سازی سند تحول بنیادین و تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی محقق می گردد.

همچنین ببینید

کاهش ساعات کار ادارات شامل مراکز درمانی نمی‌شود/آماده باش کامل مراکز درمانی برای پذیرش بیماران احتمالی

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام این که کاهش ساعات کار ادارات شامل مراکز درمانی نمی‌شود، بر آماده باش و تداوم ارائه خدمات مراکز درمانی جهت پذیرش بیماران تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *