اداره‌کل هواشناسی استان تهران از تداوم رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید و همچنین خیزش گرد و خاک در نقاط مستعد استان خبر داد.

تداوم رگبار و وزش باد شدید در تهران

اداره‌کل هواشناسی استان تهران از تداوم رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید و همچنین خیزش گرد و خاک در نقاط مستعد استان خبر داد.
به گزارش ایلنا، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، آسمان استان تهران طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در ساعات بعد از ظهر با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت به‌ویژه جمعه تا یکشنبه (۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت) در پاره‌ای نقاط به‌ویژه در نواحی شمالی در بعضی ساعات رگبار باران، گاهی تندر و آذرخش و وزش باد شدید موقتی و در نیمه جنوبی و بخش‌های غربی استان در بعضی ساعات وزش باد شدید تا خیلی شدید به‌ویژه جمعه با احتمال خیزش موقت گرد و خاک مورد انتظار است.
آسمان شهر تهران فردا (۲۷ اردیبهشت‌ماه) صاف، در بعد از ظهر افزایش باد و قسمتی ابری با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد و طی ‌جمعه (۲۸ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری و افزایش باد، از بعد از ظهر نیمه‌ابری و وزش باد شدید و گاهی رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، روزهای جمعه تا شنبه کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود. البته در ۲۴ ساعت گذشته، ورامین با بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *