برگزاری برنامه «به عشق حیدر» در سرخه حصار

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ تهران از اجرای ویژه برنامه «به عشق حیدر» همزمان با سالروز شهادت امیرالمؤمنین(ع) و روز طبیعت خبر داد.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، علی‌اصغر ژولیده درباره برگزاری ویژه برنامه «به عشق حیدر» گفت: اداره فرهنگی همزمان با سالروز شهادت حضرت علی بن ابیطالب(ع)، اقدام به اجرای ویژه برنامه سوگواری سالروز شهادت آن امام همام می‌کند.
وی افزود: این مراسم معنوی با عنوان “به عشق حیدر” و در روز ۱۳ فروردین ماه (همزمان با روز شهادت امیرالمونین(ع) ) همراه با اجرای مراسم روضه خوانی و سینه زنی، از ساعت ۱۶:۳۰ تا افطار همراه با پذیرایی و برپایی سفره افطاری ساده در بوستان جنگلی سرخه حصار آماده پذیرایی از روزه‌داران و عزاداران عزیز خواهد بود و حاضران ارادت خود را به حضرت علی (ع) سرسلسله امامت و ولایت، ابراز خواهند داشت.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *