باند سرقتی که 8 میلیارد دزدی کرد/15 خانواده را بیچاره کردند!

حوادث رکنا: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند 5 نفره سارقان که با دستبرد به 15 منزل در استان 80 میلیارد ریال اموال شهروندان را به سرقت برده بودند، خبر داد.
به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ حسین ترکیان پلیس بیان داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر اصفهان و شهرستان های لنجان و نجف آباد موضوع شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت ها در دستور کار ویژه کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: کارآگاهان پس از بررسی محل وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع آوری سرنخ های موجود در صحنه های سرقت، سرانجام هویت اعضای باند 5 نفره  را در ارتباط با این سرقت ها شناسایی کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان، مخفیگاه متهمان در شهر اصفهان شناسایی  و در  عملیاتی ضربتی هر 5 متهم  دستگیر و اموال مسروقه و آلات و ادوات سرقت از آنها کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: متهمان در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان به 10 فقره سرقت از منازل شهروندان در شهر اصفهان و 5 فقره سرقت از منازل در شهرستان های لنجان و نجف آباد اقرار کردند.
اصفهان/ بهمن راعی

همچنین ببینید

چرا حس می‌کنیم هوا از صبح گرم‌ است؟

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به افزایش میانگین دما در بیشتر نقاط کشور نسبت به شرایط نرمال گفت: با افزایش قابل ملاحظه کمینه دما مواجه هستیم بنابراین از ابتدای صبح، روز را با دمای احساسی بالاتری آغاز می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *