انهدام انبار لوازم آرایشی قاچاق در تهران

مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران با رصد فعالیت‌های یک انبار در خیابان ناصر خسرو، موفق به کشف ۷ هزار و ۷۴۰ قلم انواع لوازم آرایشی خارجی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال شدند.
رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف بیش از ۷ هزار انواع لوازم آرایشی خارجی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران مشخص شد مالک یک انبار کالا در محدوده خیابان ” ناصر خسرو ” تعداد فراوانی کالای قاچاق در این انبار تخلیه و دپو کرده است.
وی عنوان کرد: بررسی‌های مأموران حکایت از این داشت به تازگی به دفعات مختلف خودروهای مشکوک در این محل تردد داشته و مقادیری لوازم آرایشی و بهداشتی به داخل انبار تخلیه کرده‌اند.
سرهنگ افشاری به هماهنگی‌های قضائی اشاره کرد و افزود: در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۷ هزار و ۷۴۰ قلم انواع لوازم آرایشی خارجی و فاقد مجوزهای قانونی کشف شد.
این مقام پلیسی گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.
وی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

همچنین ببینید

چند پیشنهاد ایمنی به پزشکیان

یک کارشناس ایمنی و حریق پیشنهادهایی را در حوزه افزایش ایمنی به دولت جدید ارائه و ابراز امیدواری کرد که از نظرات کارشناسان ایمنی نیز برای پیشگیری از حوادث و خسارات ناشی از آن بهره‌ گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *