انحراف به چپ وانت ۲ کشته بر جا گذاشت / در محور ایلام- سرابله رخ داد

رکنا : رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: تجاوز به چپ راننده وانت پیکان در محور ایلام به سرابله منطقه بانکول ۲ کشته و یک نفر زخمی برجای گذاشت.
به گزارش رکنا: ابوالفضل کهزادی عصر امروز اظهار داشت: در پی اعلام فوریت‌های پلیسی 110 مبنی وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه وانت پیکان در محور ایلام به سرابله در منطقه بانکول بلافاصله کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به اینکه به علت شدت برخورد خودروها، وانت پیکان دچار حریق شد،گفت: متأسفانه 2 نفر سرنشین وانت پیکان به علت شدت جراحات در دم فوت کردند.
وی به علت حادثه اشاره داشت و گفت: در بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس راه، علت تامه تصادف قصور پیمانکار در عدم نصب علائم هشدار دهنده در محل کارگاه به میزان 50 درصد و بی مبالاتی از جانب راننده وانت پیکان به جهت تجاوز به چپ به میزان 50 درصد اعلام شده است.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *