امدادرسانی به ۱۲۴۴ نفر حادثه‌دیده تصادفات در چهارمحال و بختیاری

حوادث رکنا: در ایام نوروز در استان به یک هزار و ۲۴۴ نفر امدادرسانی شد، همچنین ۸۰ نفر مصدوم و ۲۱ نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.
به گزارش رکنا، مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به حوادث ایام نوروز و امدادرسانی در این ایام، اظهار داشت: از 24 اسفندماه سال گذشته تا پایان ایام نوروز مجموعا به یک هزار و 339 حادثه دیده خدمت رسانی شد.
وی با اشاره به 27 پایگاه امداد و نجات نوروزی در استان که در این ایام مشغول خدمت رسانی بودند، مطرح کرد: 13 پایگاه جاده‌ای ثابت، 4 پابگاه امدادی موقت، 5 پایگاه امدادی کوهستان، 4 تیم توانی بانوان و یک پایگاه واکنش سریع در این مدت فعالیت کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با اشاره وقوع 52 حادثه در این ایام در سطح استان، مطرح کرد: یک هزار و 339نفر و 406 خانوار در این مدت دچار حادثه شدند.
مثنوی با اشاره به فعالیت 185نیروی امدادی در قالب 58 تیم عملیاتی گفت: به یک هزار و 244 نفر امدادرسانی شد، همچنین 80 نفر مصدوم و 21 نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.
وی با اشاره به نجات 791 نفر از حوادث و فوت 4 نفر در حوادث، خاطرنشان کرد: رهاسازی یک هزار و 164 نفر از برف و کولاک در استان نیز در این ایام صورت گرفت.

همچنین ببینید

انتقاد از تبلیغ دخانیات در شبکه نمایش خانگی/نامه نگاری با دادستانی و شورای عالی انقلاب فرهنگی

رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت با انتقاد از وضعیت تبلیغ محصولات دخانی در شبکه نمایش خانگی گفت: اگر به مسائل تبلیغ محصولات دخانی در سینما و شبکه نمایش خانگی توجه نشود، می‌توان گفت تمام اقدامات وزارت بهداشت درجهت کنترل مصرف دخانیات آب در هاون کوبیدن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *