اقدام به خودسوزی هولناک مرد مشهدی در خیابان / پلیس فداکار جان مرد عصبانی را نجات داد

حوادث رکنا: مردی به دلایل نامعلوم خودش و خودرواش را در خیابان به آتش کشید و در یک قدمی مرگ قرار داشت اما پلیس فداکار با دیدن این صحنه این مرد را از مرگ نجات داد و خودش دچار سوختگی شد.
به گزارش رکنا، این حادثه در یکی از خیابان‌های مشهد اتفاق افتاد. مرد جوان به دلایل نامعلوم در خیابان فریاد می‌کشید و می‌گفت می‌خواهد خودش و ماشینش را به آتش بکشد. در این شرایط بود که مردم دور او حلقه زدند و با کنجکاوی ماجرا را بررسی می‌کردند. لحظاتی بعد مأموران گشت کلانتری نجفی سر رسیدند و یکی از مأموران برای بررسی ماجرا جلو رفت.
مرد خشمگین با دیدن مأمور پلیس شروع به تهدید کرد و مقداری بنزین روی خود و خودرواش ریخت. او یک فندک هم در دست داشت و تهدید می‌کرد که خودسوزی می‌کند. در این شرایط مأمور فداکار برای نجات جان او جلو رفت اما ناگهان او فندک را روشن کرد. در این حادثه هرچند خودروی این مرد در آتش سوخت اما با کمک پلیس فداکار این مرد از سوختگی شدید نجات پیدا کرد.
سرهنگ محمد چراغ، جانشین فرمانده انتظامی مشهد در این‌باره گفت: این فرد با اقدام شجاعانه مأمور کلانتری از مرگ نجات یافت. در این حادثه مأمور انتظامی نیز از ناحیه صورت و دست‌ها دچار سوختگی سطحی شد و همراه مصدوم دیگر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *