آل کاپون پردیس دستگیر شد

رکنا: در عملیات مشترک پلیس پردیس و پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بیش از ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و یک نفر سوداگر مرگ دستگیر شد.
سرهنگ صارمی فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت : در راستای مبارزه قاطعانه و همه جانبه پلیس علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پردیس با همکاری پلیس مواد مخدر تهران بزرگ از حضور یک نفر قاچاقچی سابقه‌دار و حرفه‌ای مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند و سپس با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند.
به دنبال این موضوع ماموران پلیس مواد مخدر پردیس با هماهنگی مقام قضایی موفق شدند در یک عملیات ضربتی مشترک با پلیس مواد مخدر تهران بزرگ متهم را در مخفیگاهش دستگیر و ۱۴ کیلو و ۳۹۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و ۵۲۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک ۲ عدد ترازوی توزین و متعلقات آن کشف کنند.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *