آخرین وضعیت ساخت آزادراه شهید شوشتری + فیلم

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: برای ساخت فاز دو آزادراه شهید شوشتری از داخل پارک سرخه حصار کماکان منتظر پاسخ سازمان محیط‌زیست هستیم.

هادی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران  در مورد آخرین وضعیت ساخت آزادراه شهید شوشتری با اشاره به بازدید اخیر رئیس شورای شهر تهران از این آزادراه گفت: در یک ماه اخیر در حوزه توسعه زیرساخت‌های آزادراه شهید شوشتری اقدامات مفصل صورت گرفته و با تکمیل زیرساخت امکان انجام کار‌های بیشتری برای ساخت و توسعه آزادراه وجود دارد.
وی با بیان اینکه در سه ماه اخیر همزمان با رفع معارضین توان پیمانکار و ماشین آلات افزایش یافت بگونه‌ای که امروز به جز آسفالت، ۸۰ خودرو سنگین در معبر در حال ساخت و تکمیل آزادراه هستند، گفت: تنها ۱۰ درصد فاز یک از محیط کارگاهی به علت وجود معارضین هنوز در اختیار ما نیست.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مورد چرایی تغییر زمان افتتاح فاز یک این آزادراه نیز تأکید کرد: زمانبندی پروژه عمرانی متاثر از معارضین است و هروقت معارض رفع شود ما با توان بیشتری جلو می‌رویم و به هرجهت این پروژه در زمان مدیریت فعلی شهری افتتاح خواهد شد.
وی در مورد سرانجام نامه نگاری با محیط زیست برای ساخت فاز دو این آزادراه از داخل پارک سرخه حصار گفت: کماکان منتظر پاسخ سازمان محیط‌زیست هستیم. ما پیشنهادات خود را ارائه کردیم. هرچند پیشنهاد قطعی ما زمانی میسر خواهد شد که ما امکان حضور در اراضی و نقشه‌برداری را داشته باشیم؛ اما چمران رئیس شورای شهر اعلام کردند که از سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست دعوت می‌کند که در شورای شهر تهران حاضر شوند.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *