دستگیری سارقان طلاجات سالمندان در شاهرود

ایسنا/سمنان رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری دو سارق طلاجات افراد کهنسال در شهر شاهرود خبر داد.سرهنگ کارآگاه محمود گیلانی ۲۳ دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات از افراد کهنسال در شهر شاهرود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان آن شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد سارقان با لهجه ای عربی و با سوء استفاده از سادگی و اعتقادات مذهبی افراد کهنسال، طلاجات و وسایل با ارزش آنها را با شیوه و شگردی ماهرانه سرقت کرده بودند.
این مقام انتظامی ادامه داد: بررسی های تخصصی پلیس آگاهی شاهرود با هماهنگی پلیس آگاهی استان سمنان آغاز و با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم ، تجهیزات هوشمند و اشرافیت اطلاعاتی، خودروی سارقان شناسایی و در یک عملیات برق آسا و غافلگیرانه در شاهرود متوقف و راننده و سرنشین آن دستگیر شدند.
کارآگاه گیلانی با بیان اینکه در بررسی های بیشتر این پلیس مشخص شد این دو سارق سابقه دار و حرفه ای با نامهای جعلی و خودروهای دیگر در شهرهای مختلف کشور نیز با همین شیوه و شگرد اقدام به سرقت کرده بودند.
وی گفت: در بازرسی از خودروی سارقان تعداد زیادی عابر بانک مقداری انگشتر و گوشواره طلای مسروقه انواع کارت سازمان های دولتی جعلی، دلارهای تقلبی و مقداری لوازم خانگی تقلبی از جمله توستر جاروبرقی سرویس قابلمه و گاز صفحه ای کشف که طی بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهمان در زمینه فروش لوازم خانگی تقلبی و کیفیت پایین به مغازه های فروش لوازم خانگی و شهروندان نیز فعالیت داشتند.
رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: تحقیقات برای کشف جرائم احتمالی دیگر توسط این متهمان در سایر شهرهای کشور ادامه دارد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *