بازداشت مردانی در عمق زمین و در یک قدمی گنج قدیمی / در نیشابور لو رفت

حوادث رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری 4 نفر از متهمان به حفاری غیر مجاز و کشف یک دستگاه گنج یاب به همراه 3دستگاه بیسیم دستی در شهرستان میانجلگه خبر داد.به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اظهار کرد: در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در زمینه خرید و فروش اشیاء عتیقه و حفاری غیر مجاز در  شهرستان میانجلگه  ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی عشق آبادقرار  گرفت.
سرهنگ  حسین احمدی افزود: ماموران  پاسگاه انتظامی حین ایست و بازرسی به یک دستگاه خودرو پژو پارس  در محدوده یکی از روستاهای عشق آباد مظنون که بلافاصله با سرعت عمل تیم های گشتی، خودرو متوقف و در بازرسی از خودرو یک دستگاه گنج یاب ،3دستگاه بیسیم دستی ،شوکر به همراه تعدادی وسایل حفاری و مقادیری مواد مخدر  کشف و تعداد 4 نفر نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی از همکاری و تعامل شهروندان با پلیس تقدیر و تاکید کرد: شماره تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس های  شهروندان است.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *