کمبود گاز خانگی در خراسان شمالی با قطع گاز دو مجتمع صنعتی و پتروشیمی «مدیریت» شد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: با هدف مدیرت مصرف و رسیدن گاز به مشترکان خانگی گاز دو مجتمع صنعتی پتروشیمی و سیمان در مرکز استان خراسان شمالی قطع شد.
تسنیم: مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: با هدف مدیرت مصرف و رسیدن گاز به مشترکان خانگی گاز دو مجتمع صنعتی پتروشیمی و سیمان در مرکز استان خراسان شمالی قطع شد. با کالین، “مزه های زندگیتو” عوض کن ! 😋 کلیک کن ! تبلیغ
سید محمود هاشمی اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل سرما و همچنین دستور مرکز دیسپاچینگ شرکت ملی گاز ایران٬محدودیت‌هایی برای مصرف گاز در صنایع استان خراسان شمالی آغاز شده است.
وی افزود: از هفته گذشته گاز شرکت پتروشیمی خراسان قطع و از ماه گذشته نیز گاز مجتمع سیمان بجنورد قطع شده است و این قطعی به دلیل مدیریت مصرف و رسیدن گاز برای مشترکان خانگی است.
هاشمی تصریح کرد: گاز سایر واحد‌های صنعتی استان وصل و محدودیت خاصی ایجاد نشده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی گفت: با آغاز فصل سرما مصرف گاز در استان نیز افزایشی شده و در حالی که انتظار می‌رفت تا ۶ درصد افزایش مصرف وجود داشته باشد، مصرف گاز در استان حدود ۱۲ درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: مشترکان صنعتی استان از سال گذشته تا کنون افزایش داشته و افزایش مصرف گاز نیز به همین دلیل است. بر اساس تعهد شرکت گاز، ما موظف هستیم به مدت ٨ ماه گاز صنایع را تامین کنیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی با اشاره به اعمال تخفیف خوش حسابی و کم مصرفی برای مشترکان خانگی گفت: مشترکانی که از ۱۰ تا ۳۵ درصد کاهش و مدیریت مصرف داشته باشند، شامل جایزه خوش حسابی می‌شوند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *