انتقام اینستاگرامی خواستگار ناکام شیرازی

حوادث رکنا: مرد جوانی که با دسترسی به تصاویر خصوصی یک زن و انتشار آنها در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام اقدام به هتک حیثیت وی کرده بود، دستگیر شد.به گزارش رکنا،سرهنگ امیر حسین سلیمانی رئیس پلیس فتا استان فارس گفت‌: خانمی 25 ساله به این پلیس مراجعه کرد و مدعی شد فردی ناشناس با انتشار تصاویر خصوصی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و نسبت دادن عناوین پلید، برای وی و خانواده‌اش مزاحمت ایجاد کرده است که رسیدگى به این پرونده ‌به ‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.
پرونده اولیه با هماهنگی قضایی تشکیل و با جمع‌آوری مدارک و مستندات مربوطه توسط کارشناسان پلیس فتا، سرانجام متهم مورد شناسایی قرار گرفت و در یکی از محلات شیراز دستگیر شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم خواستگار سابق شاکی بوده و به دلیل مشکلاتی که با خانواده وی داشته اقدام به چنین کاری کرده بود، گفت: وی در ابتدا منکر ارتکاب عمل مجرمانه خود شد؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات به جرم خود اعتراف و دلیل اقدام خود را انتقام از شاکی و خانواده وی عنوان کرد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *