افزایش سرانه بازار‌های میوه و تره بار در منطقه۹

شهردار منطقه۹ از افزایش سرانه بازار‌های میوه و تره بار در محلات پهنه غربی شهر تهران با معرفی و تحویل ۷ قطعه زمین جهت احداث میادین خبر داد.سیدمحمدرحیم مرتضوی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات شهروندان افزایش میادین در محلات است، گفت: افزایش سرانه بازار‌های میوه و تره بار با محوریت احداث حداقل یک بازار میوه و تره بار در هر محله در دستور کار است که در این راستا و با با هماهنگی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، نسبت به معرفی و تحویل ۷ قطعه زمین برای احداث میادین در محلات استاد معین، دکتر هوشیار، دستغیب، شمشیری و امامزاده عبدالله اقدام شد.
وی افزود: ایجاد و توسعه بازار‌های میوه و تره بار در محدوده سکونت از جمله اولویت‌های مجموعه شهری در راستای خدمت رسانی بهینه و هر چه بیشتر به شهروندان است که این خدمات سهم بسزایی در سبد خانوار و کمک به معیشت شهروندان دارد.
شهردار منطقه۹ عنوان کرد: به این منظور و در راستای تدابیر و سیاست‌های شهرداری تهران و با پیگیری‌های به عمل آمده، بازار میوه و تره بار دستغیب افتتاح شد. این بازار جهت عرضه محصولات میوه و سبزیجات در قطعه زمینی واقع در خیابان استاد معین ابتدای خیابان دستغیب شرقی و به صورت کانکسی به بهره برداری رسید.
مرتضوی یادآور شد: همچنین یک قطعه زمین به مساحت ۲۱۰ مترمربع جهت توسعه بازار میوه و تره بار یاسمن واقع در خیابان شهید بختیاری نبش خیابان فتح آبادی به سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تحویل شده که عملیات توسعه و احداث این بازار نیز در حال انجام می‌باشد.
وی تاکید کرد: با توجه به تحویل زمین مناسب به سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، احداث و بهره برداری بازار میوه و تره بار در سایر محلات منطقه۹ جهت افزایش سرانه‌های خدماتی در دستور کار قرار دارد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *