عذرخواهی سردار خدمتگذار از مردم + فیلم

حوادث رکنا: سردار هادیانفر در مراسم تودیع و معارفه رییس پلیس راهور فراجا پس از ۵ سال خدمت رسانی به مردم این مسئولیت را به سردار حسینی سپرد و از همه نیروهای خود که شبانه روز سعی بر خدمت رسانی داشتند تشکر کرد و اظهار داشت با وجود تمامی تلاش‌ها در حوزه مسئولیت ریاست راهور، باید اعتراف کنم به اندازه شایستگی مردم تلاش نکردیم و تمام قد عذرخواهی میکنم.
به گزارش رکنا،سردار سیدکمال هادیانفر رییس اسبق پلیس راهور فراجا در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور فراجا ضمن تسلیت حادثه تروریستی کرمان و سالگرد شهادت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: افتخار می کنم به عنوان سرباز ولایت به نظام جمهوری اسلامی و مردم خدمتگزار بودم.
وی خدمت در پلیس راهور را سخت ترین و پیچیده‌ترین مجموعه انتظامی دانست و افزود: دغدغه ما جان مردم بود و هرکجا از دستگاهی انتقاد کردیم و از خودروهای فرسوده خرده گرفتیم برای مردم بود و هیچ موضوع شخصی در آن نبود.
رئیس پلیس سابق راهور فراجا اظهار داشت: پلیس راهور گام‌های خوبی در حوزه هوش مصنوعی برداشته که امیدواریم این مسئله بر زندگی و امنیت و جان مردم اثرگذار باشد و مطمئن هستیم هوش مصنوعی آینده مدیریت در تمامی حوزه‌ها به خصوص ترافیک است.
به گفته سردار هادیانفر تاکید کرد: طی پنج سال با وجود تمامی تلاش‌ها باید گفت در شان و لیاقت مردم و کارکنان فراجا تلاش نکردیم.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *