۶۸ کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان کشف شد

حوادث رکنا: سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان خوزستان از کشف ۶۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک در عملیات‌های ضربتی پلیس خبر داد.به گزارش رکنا، سرهنگ محمد قاسم رحیمی شنبه اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد افیونی، در ۲۴ ساعت گذشته ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با تسلط اطلاعاتی از انتقال ۲ محموله مواد مخدر مطلع شدند.
وی افزود: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات تخصصی یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر در قالب بار صیفی‌جات را شناشایی و آن را توقیف کردند که در بازرسی بعمل آمده مقدار ۴۸ کیلو تریاک کشف شد.
سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری رده‌ همنام در شهرستان‌های بهبهان و امیدیه با رصد فنی و پلیسی یک دستگاه خودروی پژوپارس حامل موادمخدر را شناسایی و آن را توقیف کردند که در بازرسی از آن مقدار ۲۰ کیلوگرم حشیش کشف شد.
بر اساس این گزارش، در این عملیات‌ها ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
علی رنجکش

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *