سقوط مرگبار دو زن به سد گاران مریوان

سقوط یک خودروی پراید به سد گاران مریوان به جان‌باختن دو زن اهل نودشه انجامید.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از مشرق، در حادثه‌ای تلخ یک دستگاه خودروی سواری پراید جمعه شب در محدوده سد گاران مریوان به داخل آب سقوط کرد که در پی آن دو زن جوان جان خود را از دست دادند.

محمد خالد رضوانی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مریوان، در تشریح جزئیات این حادثه می‌گوید: دو خانم اهل شهر نودشه با یک دستگاه پراید به داخل سد گاران سقوط کردند.

وی افزود: بلافاصله پس از اعلام حادثه، تیم غواصی آتش‌نشانی شهرداری مریوان به محل اعزام شد و عملیات جست‌وجو و امدادرسانی آغاز گردید.

به گفته رضوانی، با تلاش نیروهای غواص، پیکر هر دو جان‌باخته از داخل آب خارج شد و به مراجع ذی‌ربط تحویل داده شد.

علت دقیق وقوع این حادثه همچنان در دست بررسی است.

Check Also

زمین لرزه شرق تهران را دو بار لرزاند

پردیس- دو زمین‌لرزه نسبتاً خفیف با فاصله زمانی تنها دو دقیقه، پردیس در که در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *