مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار ناپایداری جوی و وزش باد شدید از شهروندان خواست نکات ایمنی را رعایت کنند.

هشدار مدیریت بحران استان تهران درباره وزش باد شدید در تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار ناپایداری جوی و وزش باد شدید از شهروندان خواست نکات ایمنی را رعایت کنند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حامد یزدی مهر گفت:پس از ابلاغ اخطاریه سازمان هواشناسی مبنی بر بروز ناپداری هوا از عصر امروز تا صبح روز یکشنبه ۱۷ دی مدیریت بحران در حالت آماده باش کامل قرار دارد.
وی افزود:به شهروندان توصیه می‌شود از استحکام سازه‌های موقت و تابلو‌های تبلیغاتی اطمینان حاصل کنند واز تردد و پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه کاره و درختان کهنسال خودداری شود.
آقای یزدی مهر همچنین گفت: شهروندان به هیچ عنوان در نواحی مرتفع مانند داربست‌ها، بالابر‌ها و ساختمان‌های بلند مستقر نشوند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال وقوع رگبار پراکنده، مه و کاهش دید و لغزندگی در جاده‌های کوهستانی طی مدت یاد شده نیز هشدار داد و افزود: طبق اعلام سازمان هواشناسی احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد لذا از مردم می‌خواهیم از رودخانه‌ها فاصله بگیرند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *