مسمومیت ۶ نفر با گاز مونوکسیدکربن در دماوند

سخنگوی سازمان اورژانس استان تهران از یک حادثه مسمومیت بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن در دماوند خبر داد.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از ایسنا، شروین تبریزی با اشاره به وقوع این حادثه در ساعت ۷:۴۰ صبح امروز گفت: این اتفاق در محدوده دماوند، گیلاوند، باغستان سوم در یک واحد فاقد پلاک رخ داده است.

به گفته او، در این حادثه ۶ نفر دچار مسمومیت شدند که از این تعداد ۳ نفر پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه در محل حادثه درمان شدند و ۳ نفر دیگر توسط دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

تبریزی علت حادثه را نشت و تجمع گاز مونوکسیدکربن اعلام کرد و با هشدار نسبت به خطرات این گاز بی‌بو و بی‌رنگ، بر رعایت نکات ایمنی و سرویس دوره‌ای وسایل گرمایشی تأکید کرد.

Check Also

حمله‌ خواهران منصوریان به اتاق ریاست فدراسیون ووشو

فدراسیون ووشو صبح امروز دوشنبه با انتشار بیانیه ای خبر از ایجاد درگیری و تهدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *