شرور خطرناک و آتش افروز خطرناک مهار شد

حوادث رکنا: یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار که به اتهام شرارت و آتش زدن وسیله نقلیه تحت تعقیب پلیس بود دستگیر شد.به گزارش کنا، سرهنگ فرهاد آراوند در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری و آتش زدن موتورسیکلت یکی از اهالی محل توسط فردی اراذل و اوباش، دستگیری وی در دستور کار افسران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
وی ادامه داد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی ویژه، افسران پلیس محل اختفاء متهم که سوابق متعدد نزاع و درگیری، شرارت، سرقت ، آتش سوزی 2 دستگاه موتورسیکلت و تهدید شهروندان را در کارنامه کیفری خود دارد، شناسایی کردند.
سرهنگ “آراوند” افزود: ماموران انتظامی موفق شدند در عملیاتی غافلگیرانه در حالی متهم را دستگیر کنند که وی تمام تلاش خود را برای فرار از دام قانون بکار بسته بود.
فرمانده انتظامی فسا از کشف اسلحه در بازرسی از محل اختفا متهم که جهت قدرت نمایی خریداری کرده بود، گفت و اظهار داشت: پس از تکمیل تحقیقات، اراذل و اوباش با پرونده متشکله روانه دادسرا شد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *