فیلم لحظه بازگرداندن کودک ربوده شده به آغوش پدر و مادرش / پلیس آگاهی تهران گل کاشت + جزییات

حوادث رکنا: کودک 2 ساله ای که توسط یک فرد ناشناس ربوده شده بود در کمتر از 8 ساعت به آغوش خانوادهاش بازگشت.
به گزارش خبرنگار رکنا ،سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران به رکنا گفت: ساعت 3 بامداد 12 دی ماه خبر ربوده شدن کودک 2 ساله توسط مادرش به فوریت های پلیسی گزارش شد و بلافاصله ماموران به محل اعلام شده اعزام شدند.
وی افزود: کارآگاهان زبده اداره 11 پلیس آگاهی تهران در سریعترین زمان ممکن بنابر حساسیت های موضوع در محل حادثه حضور پیدا کردند و پس از بررسی جزئیات از سوی مادر کودک ربوده شده تحقیقات را از همان لحظه آغاز کردند و پس از شنیدن اظهارت مادر دستور بازبینی دوربین های مداربسته خیابان محل وقوع جرم را در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ نثاری گفت: در تحقیقات ابتدایی مشخص شد مادر آراد کوچولو شامگاه دوشنبه 11 دی ماه برای خرید شیرخشک از خانه خارج شد و در محدوده خیابان شوش سوار بر خودروی پژو نقره ای رنگ شده و زمانیکه جلوی یک داروخانه توقف می کند از راننده می خواهد که مراقب فرزندش باشد که پس از چند لحظه که مادر از فرزندش جدا می شود مرد جوان آراد کوچولو را سوار بر خودرو کرده و پا به فرار می گذارد و مادر نیز چند قدمی به دنبالش می رود اما راننده خودرو اقدام به ربودن کودک 2 ساله می کند.
این مقام انتظامی ادامه داد: همین اظهارات مادر کودک ربوده شده کافی بود تا کارآگاهان اداره11پلیس آگاهی با پایش ها و اطلاعات پلیسی در زمانی کمتر از 8 ساعت آراد را پیدا کرده و به آغوش خانواده اش برگرداند.
سرهنگ نثاری در خصوص شناسایی و بازداشت کودک ربا به رکنا گفت: متهم کودک را پس از چند ساعت در خیابان رها می کند و شناسایی شده است و تحقیقات برای دستگیری و انگیزه عامل این کودک ربایی در حال بررسی است.
آراد را چطور ربودند؟
ساعت 10 شب وقتی متوجه شدم که آراد شیر خشک ندارد یک تاکسی گرفتم و از منزل برای رفتن به داروخانه خارج شدم، اولین داروخانه که رفتم شیر خشک نداشت به راننده گفتم شما بروید من باید داروخانه های دیگر را هم سر بزنم اما او به من گفت این وقت شب نمی توانم اجازه بدهم با این کودک در خیابان بگردی برای همین قبول کردم با او به داروخانه های دیگر هم سر بزنم، وقتی برای خرید از ماشین پیاده شدم بچه را به او سپردم اما او فرزندم را سوار بر خودرویش کرد و پا به فرار گذاشت.
کودک ربا مسافر کش بود؟
نه اما من به عنوان تاکسی سوار ماشین شدم.
چطور به او اعتماد کردی؟
چند داروخانه را با او گشتم فکر کردم می شود به او اعتماد کرد اما اشتباه کردم.
چند ساعت از این اتفاق گذشته است؟
حدود 8 ساعت
چه ساعتی به پلیس گزارش دادی؟
ساعت  10 شب بود که آراد را بردند و من ساعت 3 بامداد سه شنبه به پلیس خبر دادم.
چرا انقدر دیر زنگ زدی؟
احساس مادرانه ام می گفت شاید راننده دلش به رحم بیاید و بچه ام را در همان جایی که برده برگرداند اما وقتی ناامید شدم به پلیس زنگ زدم.
چند سال است ازدواج کرده اید؟
4 سال
اصلا تصورش را میکردی یک روز همچین چیزی را تجربه کنید؟
نه اصلا آن لحظه دنیا روی سرم خراب شد.
از عملکرد پلیس برای پیدا کردن آراد رازی بودی؟
بله آنها همان لحظه اول به ما قول دادند تا شب نشده بچه ام را در آغوش میگیرم و آنها به قولشان عمل کردند.
حرف آخر؟

به هیچ عنوان و در هیچ شرایطی کودکشان را به افراد غریبه نسپارند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *