رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف بیش از چهار هزار قلم انواع داروی قاچاق و نایاب به ارزش ۳ میلیارد تومان خبر داد.

کشف انواع داروي قاچاق و ناياب در پایتخت

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف بیش از چهار هزار قلم انواع داروی قاچاق و نایاب به ارزش ۳ میلیارد تومان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ قاسم پور گفت: روز گذشته در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت‌های غیر مجاز یک مطب و نگهداری و توزیع دارو‌های غیر مجاز و نایاب در محله “تهرانسر” تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم یا متهمان را تیمی از ماموران کلانتری ۱۵۰ این محل بر عهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.
وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی هویت متهم را شناسایی کردند عنوان کرد: با بررسی‌های ماموران، مشخص شد مطب پزشک گزارش شده فاقد مجوز‌های لازم قانونی است.این مقام انتظامی ابراز داشت: با اخذ مجوز قضائی تیمی از ماموران به محل مورد نظر مراجعه و در یک عملیات منسجم، بیش از ۴۰۰۰ قلم انواع دارو‌های قاچاق و نایاب که در یکی از اتاق‌های این مطب دپوی شده بود کشف کردند.
سرهنگ قاسم پور با بیان اینکه با دستور قضائی، مطب پلمب و متهم پرونده دستگیر شد ابراز داشت: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به برخورد جدی و مقتدرانه پلیس با پدیده قاچاق خاطر نشان کرد: متهم علاوه بر احتکار و قاچاق دارو، اقدامات پزشکی غیر استاندارد بدون مجوز قانونی در این مکان انجام می‌داده که این کار باعث به خطر افتادن جان شهروندان می‌شده است.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *