این 3 مرد شیشه و هروئین بلعیده بودند

رکنا : رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری باند 3 نفره‌ای که اقدام به قاچاق مواد مخدر به شیوه بلع و انباری در معده خود می کردند، خبر داد.به گزارش رکنا ؛ احمد نیکبخت، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار کرد: واحد گشت تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی استان به ۳ نفر از مسافران یک دستگاه اتوبوس مشکوک و پس از بررسی‌های تخصصی متوجه شدند که این افراد اقدام به بلغ و انباری مواد در معده خود کردند.
وی افزود: در ادامه با انجام مراقبت‌ها و اعمال پزشکی نهایتاً ۲۳۰ بسته هروئین و شیشه به وزن ۲ کیلو گرم از معده متهمان استخراج شد.
نیکبخت با بیان اینکه متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: قاچاقچیان مواد مخدر از شیوه‌ها و شگردهای مختلفی برای انتقال مواد و توزیع آن در جامعه استفاده می‌کنند که یکی از این شیوه بلع و انباری بسته‌های مواد در معده است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ هشدار داد و گفت: هرچند با رصد هوشمندانه ماموران پلیس این افرادی که از این شیوه برای قاچاق مواد استفاده می‌کنند شناسایی و دستگیر می‌شوند اما عده زیادی هم هستند که بر اثر باز شدن بسته‌ها در معده خود جانشان را از دست می‌دهند و در واقع جانشان را در راه  این تجارت کثیف از بین می‌برند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *