دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای در پرند

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم: عوامل انتظامی کلانتری 18 پرند هنگام گشت زنی در در شهرک مپسا فاز 5، سارقان حرفه‌ای که در حین سرقت بودند را مشاهده و اقدام به دستگیری می‌کنند.فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری ۹ نفر از اعضای باند سارقان حرفه‌ای، محتویات خودرو و منازل حین سرقت در شهرک مپسا پرند خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از پرند، سرهنگ علی زنگنه با اشاره به دستگیری سارقان حرفه‌ای اظهار داشت: عوامل انتظامی کلانتری 18 پرند هنگام گشت زنی در در شهرک مپسا فاز 5، سارقان حرفه‌ای که در حین سرقت بودند را مشاهده و اقدام به دستگیری می‌کنند.
وی افزود: در همان زمان اولیه دستگیری، با هماهنگی دادستان و کسب مجوزهای لازم مبنی بر ورود به مخفیگاه سارقین و انبار وسایل، اقدام کردند.
سرهنگ زنگنه در ادامه گفت: بلافاصله با حکم اخذ شده ریاست و عوامل انتظامی کلانتری نسبت به ورود به مخفیگاه سارقان اقدام و 9 نفر از سارقین حرفه‌ای که در محل مخفیگاه بودند را دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.
فرمانده انتظامی رباط کریم در پایان خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی تلفن همراه هوشمند سرقتی و وسایل منزل به همراه مقدار تقریبی 25 گرم مواد مخدر کشف کردند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *